Ρίψη ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων στον Ελλαδικό θαλάσσιο χώρο. Δηλητήρια σε όλον τον πλανητη
Για την υπόθεση ρίψης από την Ιταλική μαφία ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων στην Μεσόγειο θάλασσα, αλλά και στον Ελλαδικό θαλάσσιο χώρο για λογαριασμό της Ιταλικής βιομηχανίας του βορρά και της Ευρώπης.
Ο φάκελος που αφορά την ρίψη ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων μέσω στημένων ναυαγίων από την Ιταλική μαφία όσον αφορά τον θαλάσσιο Ελληνικό χώρο πρέπει να ξανανοίξει από τους αρμόδιους και να απαντηθεί δημόσια.
Αν ισχύουν τα στοιχεία που θα παρατεθούν παρακάτω τα ραδιενεργά και τοξικά αυτά απόβλητα έχουν αρχίσει η θα αρχίσουν να απελευθερώνονται στη θάλασσα μιας και η ρίψη έχει γίνει μέσα σε βαρέλια που δεν αποκλείεται να έχει ξεκινήσει η διάβρωση τους. Μια διάβρωση που ξεκινάει 25 με 30 χρόνια μετά τη ρίψη τους, μεταξύ δηλαδή 2017 με 2022 μιας και έχουμε επιβεβαιωμένο ναυάγιο το 1992.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ
-Το 2009 ο αποστάτης της Ιταλικής μαφίας Φραντσέσκο Φόντι σύμφωνα με την Ιταλική εφημερίδα Il Corriere della Sera σε άρθρο της καθημερινής είπε στους ανακριτές αλλά και σε συνεντεύξεις του στην ιταλική τηλεόραση ότι ο ίδιος συμμετείχε σε τρεις επιχειρήσεις μεταφοράς πυρηνικών αποβλήτων – στη μία εξ αυτών, το επίμαχο φορτίο ήταν στρατιωτικό υλικό που μεταφέρθηκε από την Ολλανδία. Ο Φόντι αποκάλυψε στους ανακριτές το σημείο όπου η Ντράνγκετα βύθισε το «Cunsky», του οποίου το φορτίο ήταν 120 βαρέλια με ραδιενεργά απόβλητα, το 1992, και άλλα δύο σκάφη. Ο Φόντι ανέφερε επίσης ότι οι επιχειρήσεις ανατίναξης των πλοίων «γίνονταν βράδυ, στο σκοτάδι».
ΦΩΤΟ Α1- 1-2 Τα πιθανά ναυάγια του ραδιενεργού και τοξικού θανάτου σε δημοσίευσες στις εφημερίδες ΤΑ ΝΕΑ,ΤΟ ΒΗΜΑ2009 ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΤΟ 2017. Ο χάρτης δείχνει και τον Ελλαδικό χώρο
-Το τρομερό της υπόθεσης που αναφέρεται στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ το 2009 είναι πως οσα έλεγε στους δικαστές ο μετανοημένος μαφιόζος Φραντσέσκο Φόντι για τα τοξικά και ραδιενεργά απόβλητα που έχει ποντίσει η μαφία σε διάφορα σημεία της Μεσογείου βρήκαν αδιάψευστη επιβεβαίωση στις 12 Σεπτεμβρίου. Ο Φοντι ισχυριζόταν ότι σε απόσταση 28 χλμ. από τις ακτές του Τσετράρο στην Καλαβρία είναι βυθισμένο το εμπορικό πλοίο Cunsky, μαζί με τα ραδιενεργά απόβλητα που μετέφερε.
Βαθυσκάφος του υπουργείου Περιβάλλοντος πήγε τώρα στην περιοχή που υπέδειξε ο Φόντι και πράγματι βρήκε και βιντεοσκόπησε το κουφάρι του Cunsky – μαζί με τα διάσπαρτα βαρέλια των αποβλήτων, κάποια από τα οποία είχαν ήδη αδειάσει το περιεχόμενό τους στη θάλασσα. Οι εργαστηριακές έρευνες για την επιβεβαίωση του είδους των αποβλήτων αναμένονται.(ποιές είναι τελικά) Ο Φόντι, επί τρεις δεκαετίες στέλεχος της ντράνγκετα, της μαφίας της Καλαβρίας, δηλώνει ότι, εκτός από το Cunsky, ο ίδιος προσωπικά βύθισε το 1992 δύο άλλα πλοία φορτωμένα με απόβλητα.
Παράλληλα γνωρίζει ότι άλλες μαφιόζικες ομάδες έκαναν 27 αντίστοιχες βυθίσεις στις ιταλικές θάλασσες, ενώ 40 περίπου πλοία μετέφεραν απόβλητα στη Σομαλία.
Ο ίδιος οργάνωσε τον ενταφιασμό φορτίων με απόβλητα στην ενδοχώρα της Σομαλίας.
Το συγκλονιστικότερο στις περιγραφές του Φοντι -αν χρειάζεται κάτι τρομακτικότερο από το ότι η Μεσόγειος έχει μετατραπεί σε δεξαμενή τοξικών και ραδιενεργών αποβλήτων- είναι ότι η μαφία δεν δρούσε μόνη της. Ηταν υπεργολάβος κρατικών οργανισμών και πολυεθνικών εταιρειών που γνώριζαν άριστα τι έκαναν. «Αυτές οι δουλειές δεν γίνονται χωρίς τη συνενοχή των θεσμών. Είναι διακίνηση υλικού που προέρχεται από πολυεθνικές και κυβερνήσεις. Εμείς λειτουργούσαμε ως βραχίονάς τους» είπε ο Φόντι σε πρόσφατη συνέντευξή του.
-Κάποια από τα ραδιενεργά υλικά τα φόρτωσαν οι μαφιόζοι απευθείας από τις εγκαταστάσεις της ΕΝΕΑ, του κρατικού οργανισμού που είναι υπεύθυνος για την ασφαλή διαχείριση των ιταλικών πυρηνικών αποβλήτων. Τα δε απόβλητα στο Cunsky, πάντα σύμφωνα με τον Φόντι, ήταν νορβηγικής προέλευσης. Οσο για τα τοξικά απόβλητα που βυθίστηκαν με άλλα καράβια προέρχονταν από την ιταλική χημική βιομηχανία, αλλά και από διεθνείς πελάτες.
Ο Φόντι είπε ότι έκανε τις συνεννοήσεις για τα φορτία με έναν πράκτορα των ιταλικών μυστικών υπηρεσιών ονόματι Πίνο και κατονομάζει υψηλόβαθμα στελέχη του πάλαι ποτέ χριστιανοδημοκρατικού και του σοσιαλιστικού κόμματος που έδιναν εντολές. Το ερώτημα είναι πώς μπορεί ο Φόντι να τα λέει όλα αυτά και να παραμένει ζωντανός. Αυτό θα διερωτώνται οι συγγενείς της δημοσιογράφου της Rai, Ιλάρια Αλπι και του οπερατέρ της Μίραν Χροβάτιν, που ερευνούσαν το ζήτημα της διακίνησης αποβλήτων στη Σομαλία, καθώς και η οικογένεια του Ιταλού αξιωματικού Νατάλε ντε Γκράτσια, ο οποίος έδινε πολύτιμα στοιχεία στην εισαγγελική έρευνα. Και οι τρεις πέθαναν μυστηριωδώς πριν ολοκληρωθούν οι έρευνες.
Βεβαίως στην υπόθεση δεν λείπουν και οι δολοφονίες σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ
-Το «Νίκος Ι» είναι μόνο ένα από τα 30 ναυάγια στα οποία μπορεί να υπάρχουν τοξικά και πυρηνικά απόβλητα, σύμφωνα με την ιταλική περιβαλλοντική οργάνωση Λεγκαμπιέντε. Στον χάρτη με τις πιθανές τοποθεσίες των ύποπτων ναυαγίων που έστειλε στα «ΝΕΑ» η Λεγκαμπιέντε, στοιχεία της οποίας βοήθησαν σε εισαγγελικές έρευνες στην Ιταλία για τα ναυάγια πλοίων με ραδιενεργά και τοξικά απόβλητα, φαίνεται ότι 7 από αυτά βρίσκονται δίπλα στους Παξούς, δυτικά της Κεφαλονιάς, δυτικά και νότια της Ζακύνθου, καθώς και στα ανοιχτά της Μεσσηνίας.
-Σύμφωνα με τον καθηγητή Πυρηνικής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Αθανάσιο Γεράνιο, τα βαρέλια στα οποία μεταφέρονται παρανόμως τα ραδιενεργά ή τοξικά απόβλητα, φυσικά δεν κατασκευάζονταν από ανθεκτικά υλικά, που πληρούν τις προδιαγραφές για τη φύλαξή τους. «Η παράνομη διάθεση των αποβλήτων προτιμάται για το χαμηλό κόστος της. Είναι φυσικό λοιπόν να χρησιμοποιήθηκαν για τη μεταφορά σχετικά φθηνά υλικά, που δεν έχουν μεγάλη ανθεκτικότητα. Κατά τη γνώμη μου, δεν αποκλείεται η διάβρωση των βυθισμένων βαρελιών με τα ραδιενεργά ή τα τοξικά να αρχίζει 25 χρόνια μετά την απόρριψή τους», επισημαίνει ο κ. Γεράνιος.
Αναφέρει επίσης πως από ένα μεταλλικό δοχείο μισού τόνου γεμάτο με ραδιενεργά απόβλητα μπορεί να διαρρεύσει δεκαπλάσια ποσότητα ραδιενέργειας από αυτή που εκλύθηκε από την πυρηνική βόμβα 15 κιλοτόνων που έπεσε στη Χιροσίμα.Επισημαίνεται ότι το φορτίο του «Κούνσκι», του πλοίου που εντοπίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στα ανοιχτά της παραλίας Τσετράρο στην Καλαβρία, θεωρείται πως αποτελείτο από 120 βαρέλια συνολικού βάρους περίπου 20 τόνων.
-Ο Φόντι αποκαλύπτει ότι τα φορτία με τα απόβλητα που βύθιζε η μαφία προέρχονταν κυρίως από βιομηχανικές του ιταλικού Βορρά.Ενδιάμεσος ήταν ένας πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών του στρατού, ενώ δύο πολιτικοί που έπαιζαν σημαντικό ρόλο στην επιχείρηση ήταν ο Τζάνι ντε Μικέλις, υπουργός Εξωτερικών στις κυβερνήσεις του Μπετίνο Κράξι, και ο Τσιρίακο ντε Μίτα, πρωθυπουργός το 1988 και πρόεδρος της Χριστιανοδημοκρατίας επί σειρά ετών.
Σύμφωνα με τον Φόντι, η αμοιβή για κάθε φορτίο που κατέληγε στον βυθό άρχιζε από 4 δισ. λιρέτες και μπορούσε να φτάσει τα 30 δισ. Σε μερικές περιπτώσεις τα χρήματα είχαν κατατεθεί σε τράπεζες της Κύπρου.
Σύμφωνα πάλι με την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ το 2009
-Κρούσματα καρκίνου
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου, τα τελευταία χρόνια υπήρξε κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου σε ορισμένες περιοχές των ακτών της Καλαβρίας. Οπως επισημαίνουν περιβαλλοντικές οργανώσεις, με έναν απλό έλεγχο στοιχείων, οι ιταλικές Αρχές θα έπρεπε να έχουν υποπτευθεί πως κάτι δεν λειτουργεί σωστά ως προς τη διαχείριση των πυρηνικών και των τοξικών αποβλήτων στη χώρα.
Ο επικεφαλής της περιβαλλοντικής υπηρεσίας της Καλαβρίας, Σιλβέστρο Γκρέκο, τονίζει ότι υπάρχουν πολλά σημεία στην Ευρώπη όπου μπορεί να γίνει νομίμως η επεξεργασία των τοξικών αποβλήτων. «Δεδομένου του όγκου των επικίνδυνων αποβλήτων που παράγονται σε καθημερινή βάση, θα έπρεπε να υπάρχουν ουρές έξω από τα ειδικά κέντρα για την επεξεργασία τους, τα οποία ωστόσο χρησιμοποιούν μόνο το 30% των δυνατοτήτων τους», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
«Τα βιομηχανικά απόβλητα κάπου πρέπει να καταλήγουν. Προφανώς και υπάρχει ζήτημα παράνομης διαχείρισης των αποβλήτων. Στο επίκεντρο του προβλήματος είναι δυστυχώς το κέρδος και το χρήμα», κατέληξε. Κοντολογίς, κοστίζει πολύ λιγότερο να φορτώσει κανείς τα απόβλητα σε ένα πλοίο και να τα πετάξει στη θάλασσα, παρά να τα επεξεργαστεί με ειδικό τρόπο.
Βέβαια οι αναφορές δεν έχουν σταματήσει στον ελληνικό τύπο μέχρι και πρόσφατα. Αναφορές όπως
-Εφημερίδα Το ποντίκι 2017 Πλοία θανάτου με ραδιενέργεια βυθίστηκαν σε Πελοπόννησο, Κεφαλλονιά και Ζάκυνθο.
Ενενήντα εμπορικά πλοία-ραδιενεργές βόμβες βυθίστηκαν σκόπιμα στη Μεσόγειο Θάλασσα κατά την περίοδο 1985-1996, μετατρέποντας σχεδόν το σύνολο της θαλάσσιας περιοχής σε υγρό τάφο, με τις θανάσιμες συνέπειες (και για την Ελλάδα) που είναι δεδομένο πως υπάρχουν για την ανθρώπινη υγεία, αλλά και το οικοσύστημα, να παραμένουν ανυπολόγιστες!
Σαν να μην έφτανε αυτό, η εφημερίδα αναφέρεται και σε έγγραφο του 2009 του δικαστή Μπρούνο Τζορντάνο, σχολιάζοντας ότι η υπόθεση θάφτηκε, καθώς «κρατήθηκε μυστικό για χρόνια». Σε αυτό το έγγραφο μάλιστα ο δικαστής καταγγέλλει ότι εντοπίστηκε στο Ιόνιο, ανοιχτά των ακτών της Καλαβρίας, το πλοίο-φάντασμα «Cunsky», στο οποίο επίσης υπήρχαν βαρέλια με επικίνδυνα απόβλητα, αλλά και ανθρώπινα κρανία!
«Τα τοξικά προκαλούν λευχαιμία και άλλες θανατηφόρες ασθένειες»
«Τα πυρηνικά είναι γεννήτορες της λευχαιμίας και πολλών άλλων θανατηφόρων ασθενειών. Πρόκειται για ένα τεράστιο περιβαλλοντικό σκάνδαλο, ένα έγκλημα που αποσιωπάται…» αναφέρει ο διευθυντής στο Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος Θοδωρής Τσιμπίδης, σχολιάζοντας τα όσα αποκαλύφθηκαν χθες από τον ιταλικό Τύπο.
«Τα βαρέλια αυτά (με τοξικά και πυρηνικά απόβλητα) κάποια στιγμή θα ανοίξουν. Κάποια πιθανώς να υπέστησαν ρήγματα την ώρα που βυθίζονταν. Μετά τα 100-150 μέτρα θέλει ειδική κατασκευή (για να μη διαρρεύσουν), η οποία προφανώς δεν υπήρχε. Και όσα δεν έσπασαν από την πίεση που ασκεί το βάθος από εκεί και πέρα κινδυνεύουν από τη διάβρωση που θα προέλθει από την ηλεκτρόλυση, η οποία διαρκεί περίπου μία δεκαετία. Αρα, σήμερα κινδυνεύουμε άμεσα.
σ.σ. ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Τελειώνοντας άξιο αναφοράς είναι πως
Ο καθηγητής Πυρηνικής Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθανάσιος Γεράνιος, δηλώνει σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή»: «Το ότι αυτά τα πλοία μετέφεραν πυρηνικά απόβλητα είναι βέβαιο – εξετάζεται τώρα εάν μετέφεραν και τους ίδιους τους αντιδραστήρες, τη λειτουργία των οποίων η Ιταλία διέκοψε οριστικά το 1987».
Στις 18 Αυγούστου 2009 ο πρόεδρος της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας, Χρήστος Χουσιάδας, σε συνέντευξή του στα «Νέα» αναφέρει: «Η Επιτροπή είναι σε διαρκή επικοινωνία με όλα τα ευρωπαϊκά και διεθνή δίκτυα ατομικής ενέργειας. Ωστόσο, δεν έχει προκύψει κάτι περισσότερο ούτε είχαμε κάποια ειδοποίηση ή ενημέρωση από τις ιταλικές αρχές».
Εντούτοις, μέσα στο χρονικό διαστημα 2009-2011 ακολουθούν πάμπολλα δημοσιεύματα που μιλούν για τον «υγρό τοξικό τάφο» του Ιονίου, ανάμεσα στις ιταλικές και τις ελληνικές ακτές.
Και ξαφνικά σιωπή: Ερωτήματα που αναζητούν απάντηση…
Από το 2012 και μετά το όλο θέμα φαίνεται πως μπαίνει, κατά έναν πολύ περίεργο τρόπο, στον «πάγο». Και το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί ξαφνικά τέτοια σιωπή;
– Γιατί οι ηγεσίες – πρώην και νυν – του υπουργείου Περιβάλλοντος δεν συνέχισαν να ψάχνουν το θέμα;
– Συνεχίζουν οι αρμόδιες υπηρεσίες (ΕΛΚΕΘΕ, ΕΕΑΕ και «Δημόκριτος») να ελέγχουν τη συγκεκριμένη περιοχή του Ιονίου; Κι αν ναι, τι ευρήματα υπάρχουν τη στιγμή που γράφονται τούτες οι γραμμές;
– Κι ένα εξίσου σοβαρό ζήτημα: από τη στιγμή που υπάρχουν επιβεβαιωμένα, βάσει μαρτυριών, τουλάχιστον επτά ναυάγια πλοίων που κουβαλούσαν επικίνδυνα τοξικά και ραδιενεργά φορτία κοντά στις δυτικές ακτές της Ελλάδας, γιατί δεν έχει κινητοποιηθεί η Δικαιοσύνη;
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΣΕΛΙΔΑ 4 από 40 Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα. Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι: Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ 1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής, 3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
5.0 ΓΕΩΡΓΙΑ/ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ/ ΑΛΙΕΙΑ / ΠΑΡΑΓΩΓΑ
5.1. Η Ελλήνων Συνέλευσις δίνει τεράστια βάση στην ανάπτυξη όλων των πρωτογενών παραγωγικών πηγών. Η γεωργία θα αναπτυχθεί με τον πιο δυνατό τρόπο. Θα καθιερωθεί σε ολόκληρη την επικράτεια η καλλιέργεια μόνο με παραδοσιακούς Ελληνικούς σπόρους. 5.2. Θα αναπτυχθεί με πρόγραμμα ώστε το 60 % της γεωργικής παραγωγής να καθιστά αυτάρκη την χώρα μας από τα γεωργικά προϊόντα. Θα γίνει αναγνώριση όλων των φυτών της ελληνικής χλωρίδας καθώς και των παραγώγων τους, πχ ελαίων για θεραπευτικούς και για καλλωπιστικούς σκοπούς . ΣΕΛΙΔΑ 16 από 40 5.3. Θα επανακτηθεί και συμπληρωθεί εκ νέου το ταμείο των ελληνικών σπόρων. 5.4. Θα γίνει έλεγχος της τροφικής αλυσίδας και θα απαγορευθούν όλοι οι «GM» γενετικά τροποποιημένοι σπόροι και τα παράγωγα αυτών. 5.5. Η Πολιτεία θα αναλάβει να διασφαλίσει τους πολίτες με τρόφιμα απαλλαγμένα από «GM» γενετικά τροποποιημένους σπόρους, θα προσφέρει εξελιγμένες μεθόδους ανάπτυξης που θα βασίζονται στις τεχνικές καλλιέργειας που ακολουθούν τις αρχέγονες αρχές όπως διατυπώνονται στη μητέρα φύση, και το πότισμα θα γίνεται μόνο με καθαρό νερό απαλλαγμένο από δηλητήρια, τοξίνες όπως φθόριο κτλ, 5.6. Θα δημιουργηθεί μηχανισμός υποστήριξης για όλες τις μονάδες γεωργικής και ζωικής παραγωγής, μέσω προηγμένων τεχνολογιών που θα είναι εναντίον των γενετικά τροποποιημένων σπόρων και υβριδίων, με την λήψη ταυτόχρονα υποχρεωτικών εφαρμοστικών μέτρων για καλλιέργειες με τους φυσικούς τοπικούς σπόρους που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία, έτσι ώστε η Ελλάδα να γίνει ξανά ένα οργανικό πρότυπο φυσικής ανάπτυξης και οτιδήποτε καλλιεργείται στον Ελληνικό χώρο να είναι πραγματικά βιολογικό. 5.7. Η λίπανση θα γίνεται μόνο με βιολογικά λιπάσματα και εδαφοβελτιωτικά που θα παράγονται στην ελληνική επικράτεια. 5.8. Θα αναπτυχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η βιομηχανική μεταποίηση των γεωργικών προϊόντων στα οποία μόνο θα επιτρέπεται η εξαγωγή. Το ίδιο βάρος θα δοθεί και στην κτηνοτροφία. 5.9. Θα σχεδιαστεί κατάλληλα η σχέση παραγωγής, μεταφοράς, αποθήκευσης, συντήρησης, διάθεσης στην τοπική αγορά και των εξαγωγών ούτως ώστε να αποκτηθεί αμεσότητα μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή και να αναπτυχθεί υγιής ανταγωνισμός. 5.10. Θα υπάρχει αυστηρή εποπτεία για την τήρηση των προδιαγραφών. 5.11. Θα δοθεί προώθηση ώστε το 80 % των προϊόντων της κτηνοτροφίας να καλύπτει την εγχώρια κατανάλωση. 5.12. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην παραγωγή οικολογικών ζωοτροφών. 5.13. Θα δοθεί βάση στην αναπαραγωγή των ζώων της Ελληνικής πανίδας. 5.14. Η ανάπτυξη τους θα γίνεται μόνο σε φυσικό περιβάλλον και θα απαγορεύεται κάθε αυξητικό, διατροφικό συμπλήρωμα, ορμόνες κτλ. ΣΕΛΙΔΑ 17 από 40 5.15. Είμαστε η χώρα των υδάτων είναι φυσιολογικό να υπάρχει υδατοκαλλιέργεια όλων των ειδών. 5.16. Θα δοθεί βαρύτητα στις υδατοκαλλιέργειες ιχθύων, οστράκων και μαλακίων και ότι παράγεται ως τελικό προϊόν της μητέρας φύσης. 5.17. Η Πολιτεία είναι έτοιμη να παράσχει κάθε στήριξη για την επίτευξη των ανωτέρω με την δική της ή όχι συμμετοχή στην υλοποίηση τους.
9.0 ΝΑΥΤΙΛΙΑ
Ελλάδα ίσον θάλασσα. Είμαστε οι άνθρωποι της θάλασσας. Έχουμε στο DNA μας την σύνδεσή μας με τη θάλασσα. Η ενίσχυση της θέσης παγκοσμίως της ναυτιλίας ακόμη περισσότερο από ότι είναι σήμερα είναι βασικός στόχος της Ελλήνων Πολιτείας. Σημαντικό επίσης είναι το γεωστρατηγικό σημείο όπου βρίσκεται η Ελλάδα που ενώνει τρείς ηπείρους. Η ναυτιλία θα θέσει την Ελλάδα ως παγκόσμιο κέντρο συναλλαγών και εμπορίου. 9.1. Η Ελλήνων Πολιτεία έχει σαν στόχο τη βιομηχανική ανάπτυξη της ναυτιλίας σε όλα τα επίπεδα. 9.2. Βασικός στόχος να δημιουργηθούν ελεύθερες ζώνες εμπορίου και διακίνησης, τεράστιοι αποθηκευτικοί χώροι, όλες οι απαραίτητες υποστηρικτικές υπηρεσίες κ.ο.κ. 9.3. Η Πολιτεία θα είναι συνεπίκουρη της ναυτιλίας ώστε να γίνει η Ελλάδα το παγκόσμιο κέντρο εμπορίου και συναλλαγών. 9.4. Θα γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις σε όλα τα επίπεδα ούτως ώστε να υπάρχει υπερσύγχρονοδίκτυο σιδηροδρομικών σταθμών, αεροδρομίων, περιφερειακών δρόμων δομημένων με τις ανάλογες υπηρεσίες, θα επανδρωθούν με υπερσύγχρονη διαχείριση αποθήκευσης, τελευταίας τεχνολογίας μηχανισμούς φόρτο -εκφορτώσεων, ηλεκτρονικά μέσα παρακολούθησης της κίνησης κτλ ούτως ώστε η Ελλάδα να αποτελέσει ένα υπερσύχρονο διαμετακομιστικό κέντρο και εμπορίου. 9.5. Θα ενισχυθεί η υπάρχουσα ναυπηγική κατασκευαστική τεχνογνωσία καθώς και οι υψηλών προδιαγραφών επισκευές όλων των πλωτών μέσων σε ναυπηγοεπισκευαστικές εγκαταστάσεις. 9.6. Στόχος είναι η κατασκευή υψηλοτάτης τεχνολογίας πλοίων, που θα παρέχουν ασφάλεια, χρηστικότητα και άνεση. 9.7. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί ώστε η ενέργεια που απαιτείται για την κίνηση των πλοίων να αντικατασταθεί με εναλλακτικές μορφές ενέργειας με στόχο την ελεύθερη ενέργεια. Η Ελλήνων Πολιτεία με το πρόγραμμα αυτό θέτει την Ελλάδα στη θέση που της ανήκει στον τομέα της ναυσιπλοΐας. ΣΕΛΙΔΑ 21 από 40
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου